سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
منتظر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» گفتم.......گفت......

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتم......گفت........

گفتم : خسته ام گفت:* لا تقنطوا من رحمة الله *"از رحمت خدا نا امید نشوید ."(زمر/53)

گفتم:انگار مرا فراموش کرده ای ؟

گفت: *فاذ کرونی اذکرکم*

" مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم."(بقرة/152)

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟

گفت:*وما یدریک لعل الساعة تکون قریبآ*

"تو چه می دانی ! شاید موعدش نزدیک باشد"(احزاب/63)

گفتم: تو بزرگی ونزدیکیت برای من کوچک خیلی دوره! تا ان موقع چکار کنم؟گفت:*و اتبع ما یوحی

الیک واصبر حتی یحکم الله*

" کارهایی را که به گفتم انجام بده وصبر کن تا خدا خودش حکم کند.(یونس/109)

گفتم: تو خدایی وصبور ! من بنده ات هستم وظرف صبرم کوچک است...یک اشاره کنی تمامه
!

گفت"*عسی ان تحبوا شیئآ وهو شرّ لکم*"شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشد!."(بقرة/216)

گفتم: انا عبدک الذلیل الضعیف...اصلآچطور دلت میاد؟

گفت:* ان الله باالناس لرئوف الرحیم*

" خدا نسبت به همه ی مردم مهربان است"

گفتم: دلم گرفته گفت: * بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا
*

" (مردم به چی دلخوش کردن؟) باید به فضل ورحمت خدا شاد باشند)"(یونس/58)

گفتم: اصلآ بی خیال! توکلت علی اللهگفت:* ان الله یحب المتوکلین
*

"خدا آنهایی را که توکل می کنند دوست دارد."(آل عمران /159)

گفتم: خییلی چاکریم ! ولی این بار انگار گفتی ک حواست رو خوب جمع کن یادت باشه:گفت:* و من الناس

من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمان به و ران اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و

الآخرة*" بعضی از مردم خدا را فقط به زبان عبادت می کنند. اگر خیری به آنها برسد امن آ رامش

پیدا می کنند واگر بلایی سرشان بیاید تا امتحان شوند رو گردان می شوند . به خودشان در دنیا

وآخرت ضرر می رسانند."(حج/11)

گفتم:چقدر احساس تنهایی می کنم گفت:*فانی قریب*

" من که نزدیکم"(بقره/186)

گفتم: تو همیشه نزدیکی من دورم کاش می شد به تو نزدیک شوم

گفت: واذکر ربک فی نفسک تضرعآ وخیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الاصال *

"هر صبح وعصر پروردگارت را پیش خودت با تضرع و خوف و با صدای آهسته یاد کن"(اعراف/؟؟؟)

نا خواسته گفتم: الهی وربی من لی غیرک

گفت:* الیس الله بکاف عبده*

"خدا برای بنده اش کافیست"(زمر/؟؟)

گفتم در برابر این هنه مهربانیت چه کنم؟گفت:*یا ایها الذین آمنوا اذکرو الله ذکرآ کثیرآ و سبحوه

بکرة واصیلآ هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمومنین رحیمآ*"ای

مومنین! خدا را زیاد یاد کنید و صبح وشب تسبیحش کنید او کسی است که خودش و فرشته هایش برشما

درود می فرستند تا شما را از تایکیها به سوی نور بیرون برند خدا نسبت به مومنین مهربان

است."(احزاب/؟-؟)

گفتم:غیر از تو کسی را ندارم گفت: *نحن اقرب الیه من حبل الورید
*

"از رگ گردن به انسان نزدیکترم."(ق/16)

گفتم
: ...

گفت: ...

پینوشت: می دونم تکراریه اما برام خیلی جالبه برای شما چه طور؟

پینوشت : یه عذر خواهی خدمت دوستان بدهکارم ( ببخشید چند وقته هر چه سعی می کنم در وبلاگ   هایتان نظر بذارم نمی شود ! انشاالله درست بشه از خجالتتون در میام)ببخشید

به امید ظهور دولت یار

التماس دعا

یا حق



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » گمشده ( دوشنبه 89/12/16 :: ساعت 8:55 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شهدا شرمنده ایم.....
یا علی رفتم بقیع اما چه سود!!!!!!!!
بازم بی مقدمه.......
گفتم.......گفت......
عجیب است این قرن بیست و یکم!!!!!!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 25
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 198088
» درباره من

منتظر
گمشده
در کعبه و بتخانه و در دیر و کلیسا* جز نغمه ی ناقوس تو بانگ جرسی نیست* غیر از هوس دیدن رخسار چو ماهت * اندر دل پر حسرت یاران هوسی نیست* ای مهدی دین پرده ز رخسار برافکن* ما گمشدگانیم و ره پیش و پسی نیست

» فهرست موضوعی یادداشت ها
آخرین سفر . جامانده . غرور آفرین . ماه ذی القعده . ماودشمن .
» آرشیو مطالب
تیر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
شهریور 1388
آذر 1388
فروردین 1389
دی 1388
اردیبهشت 1389
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقوقی و قضایی
عشق الهی
BABI 1992
محب علی
یادداشتها و برداشتها
.: شهر عشق :.
الحماة
کلبه تنهایی
تکیه بر باد
این نجوای شبانه من است
شخصی
شخصی
منتظر سیاسی
بیراهه
جوشش
صل الله علی الباکین علی الحسین
از جنس آسمان
عزیز دل
مذهب عشق
من او
قصر شیشه ای
ترنم
دکتر علی حاجی ستوده
بازمانده تنهای تنها
فعالیت
آخرین منجی
شخصی
عشق بی انتها
دختری به سوی آسمان
دریغ از فراموشی لاله ها....
به عشق ارباب
من هیچم
آقای آملی لاریجانی عدالت و عادل کجاست؟
گمشده
اسلام یعنی تسلیم
اکسیژن
شهادت
::::: نـو ر و ز :::::
بچه شهید
رمز دشمن
قاصدکهای سوخته
یا زهرا(س)

دختران با حجاب
حریم اللهی
ابراهیم(ع) مصطفی (ع)
دفاع مقدس

پاتوق دختر و پسرهای با خدا
بصائر یندر گز : کربلائی
راهیان سرزمین عشق
کیستی ما
کربلای عشق
همت عالی
جنجال یک سکوت
شیعه علی
یه پوتین یه پلاک
خاکریز
غرفه بهشت
شور
کجایند مردان بی ادعا
ادواردو
(یا حسین ) (فاطمه)
علمدار دشت کربلا ابوالفضل علیه السلام (فاطمه)
بیا مهدی شب هجران سحر کن (فاطمه)
عشق خدا - عشق آدم
وبلاگ شخصی وحید یامین پور
تفحص
پلاک هشت
شهاب مرادی
لبخندهای خاکی
کربلا
تکه های جامانده بر زمین...
"شلمچه"
برای خدا و مهربانی هایش
رهبر- ولایت
دوئل
میثاق با یار
راه فردا
قاب عشق
قطعه 46 ( دل نوشته های حاج حسین قدیانی )
ترویج ازدواج موقت برای جلوگیری از گناه جوانان
فقط استقلال

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان










































































» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب